Olen analyyttinen ja pohdiskeleva ihminen. Työskentelen taiteen ja opetuksen parissa. Näiden kautta olen loputtoman kiinnostunut ihmisestä. Minusta on työssäni kiinnostavaa päivä päivältä kokea erilaisia asioita ja ilmiöitä mitä ihmisessä ja ihmisten välillä tapahtuu. Erityisesti taide on minulle kiinnostava keino välittää ja vastaanottaa viestejä. Niin paljon on mahdollista sanoa, kokea ja tapahtua taiteessa, mitä muuten jäisi ymmärtämättä. Kaikkea ei voi selittää, sanoittaa. Ei tarvitsekaan. Joitain asioita voi sanattomasti jakaa ja kokea taiteen kautta. Me ihmiset voimme ymmärtää toisiamme myös ilman sanoja jos olemme avoimia sille. 

Minulla on aina ollut paljon sanottavaa. Minulla on joka asiaa mielipide ja rakastan myös sillä tavoin omaa ääntäni että pidän puhumisesta. Olen miettinyt viime vuosina kanavia, joissa pääsisin sanomaan asioita ilman että kuormittaisin niillä vuorovaikutustani päivittäisissä kohtaamisissa. Tämä blogi on yksi mahdollisuus löytää kommunikointikanava, joka on irrallinen varsinaisista ihmissuhteista. 

Kirjoitan blogissani omia pohdintojani liittyen tanssiin, musiikkiin, taiteeseen, ihmisiin, maailmaan ja elämään. Kirjoitan niistä aiheista, jotka resonoivat minussa. Tartun niihin aiheisiin, jotka herättävät ajattelemaan ja joihin haluan tuoda oman näkemykseni. 

Viime vuosina olen ollut enenevissä määrin myös hyvin pettynyt homo sapiens -lajimme suorituksiin. Uskoni ihmiskuntaan on horjunut monesti ja paljon. Tässä blogissani aion julkaista myös suoranaista ihmiskritiikkiä. Älkää ymmärtäkö väärin, en toki itse ole tämän arvostelun ulkopuolella vaan lajin edustajana sortunut myös samoihin ansoihin. Toivottavasti nämä kirjoitukset herättävät ajatuksia myös lukijoissa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit